niedziela, 2 czerwca 2013

Ciągle pada...

Ciągle pada, ale my jednak znalazłyśmy chwilę żeby wyskoczyć z domu na małe zakupy;)
Co prawda złapał nas malutki deszczyk, ale jesteśmy zadowolone z wyprawy:)

Jako, że pogoda dziś nie dopisała, Paulina zdecydowała się na bluzkę z długim rękawem i jeszcze dłuższą, ale za to niesamowicie przewiewną spódnicę! ;)

Jak zwykle klasycznie i elegancko ;)



Jeśli wybieramy się na dłuższe zakupy polecamy większe torby, ponieważ mając pod ręką kopertówkę i jeszcze kilka torebek z zakupami może być nam zwyczajnie niewygodnie;).



Dzięki temu  doczepianemu kołnierzykowi całość nie wygląda prosto i szaro, na co mogłaby wskazywać kolorystyka całości kreacji ;)



Jeśli pogoda dopisze można założyć okulary przeciwsłoneczne - nam dzisiaj niestety nie dopisała :(
Co nie znaczy, że nie możemy przedstawić Wam wersji w okularach! ;)


Spódnica posiada kieszenie, więc jeśli nie mamy potrzeby zabierania ze sobą żadnej torebki to potrzebne nam drobiazgi możemy pochować w kieszonkach, które są naprawdę spore ;)




Prosta, błyszcząca czarna kopertówka wygląda niesamowicie do każdej kreacji, która w zamiarze ma być elegancka! :)


Kołnierzyk, który już jak wspominałam nieco ożywia naszą dzisiejszą kreację.


A buciki już znacie;) Widać na dobre zagościły na Pauliny stopach ! :)



spódnica - Reserved

bluzka - F&F


kołnierzyk, bransoletka - EdiBazzar


kopertówka - no name


buty - DeeZee


okulary - Pepco


17 komentarzy:

  1. bardzo fajny blog i porady:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozytywnie ciekawą urodę ma dziewczyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna spódnica i naszyjnik ;d !<3
    fajny blog ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze zdjęcie mega boskie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. za dużo tych uśmieszkóóów

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny zestaw :)
    pozdrawiam :)
    follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przejrzałam Twojego bloga i muszę stwierdzić, że kolekcja Twoich butów zrobiła na mnie duże wrażenie. Cuda a nie buty!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam buciki na koturnie i platformie meega wysokie :)
    równiez posiadam fajną kolekcję , twoje są bardzo ładne
    Świetna spódnica

    + obserwuję twój blog

    I zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne buty! zakochałam się w nich...

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne buty na ostatnim zdjeciu ;p
    Zapraszam do mnie i do obserwowania mojego bloga ;pp

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz :-) Najbardziej podoba mi się kołnierzyk

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty są cudowne! bardzo mi się podobają! ;)
    W wolnej chwili, zapraszam:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne buty, udana stylizacja, aczkolwiek jest jedno 'ale' które mi, osobiście masakrycznie rzuca się w oczy; rozchodząca się koszula na piersiach. To tylko jeden mankament, poza tym rewelka! B.ciekawy blog :)

    OdpowiedzUsuń