środa, 29 maja 2013

Hej listonoszu! ;)

Cześć kochani! Dzisiaj przyszła do mnie wspaniała paczuszka z DeeZee!


Domyślacie się pewnie co może być w środku, ale wszystko po kolei. :)
Na początek chciałabym podkreślić, że jestem ZAKOCHANA! A w kim?:P Łatwiej powiedzieć w czym!! - w DeeZee! Sklep ten spełnia moje najśmielsze oczekiwania oraz wymagania pod każdym względem! 
Oni to potrafią dopieścić kobietę! ;)


Oczywiście w środku czekała na mnie miła karteczka:)
Napisane jest na koniec "Ich nigdy dość" - Racja! Takich 'niespodzianek' nigdy nie będzie za wiele! ;)
Idealnie jak zawsze!;)



A co znalazłam oprócz tego w pudełku?
-10% zniżki na kolejne zakupy w DeeZee! ;) Jestem prze szczęśliwa.
Znalazłam również naklejkę, która doskonale określa moje uzależnienie;) Znalazła ona już swoje miejsce  w moim pokoju! ;)


Dzisiaj prezentujemy Wam zegarek również z DeeZee! 
Opinii o nim oczekuję od Was ;)


Paczka już całkiem otwarta. Ciekawi Was co się w niej znajduje?;)
Niespodzianka!;) 
Kolejny post już jutro! Bądźcie razem z nami! ;)


5 komentarzy:

  1. Wprowadzacie napięcie! :D Ciekawość człowieka pożera ..sama sobie niedawno kupiłam buty co prawda nie z deezee, ale z czasnabuty.pl
    Czekam na odsłonę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo Basiu! ;) Polecasz stronę czasnabuty.pl ?:) Może i na nią przyjdzie czas i my zakupimy jakąś parę, o której mam nadzieję będziemy mogły napisać coś miłego ;) Pozdrawiamy! ;)

      Usuń
    2. Tak zdecydowanie bardzo fajna stronka porównywalna do deezee :) Chociaż nie mam gdzie nosić tych butów to uwielbiam je mieć ^^

      Usuń
    3. Chyba każdą kobietę równie cieszy posiadanie butów jak ich noszenie ;) Niesamowita sprawa, której większość mężczyzn nie jest w stanie zrozumieć ;)

      Usuń
    4. Też czekam na następny artykuł, bo od dłuższego czasu noszę się z zamiarem zakupu butów na DeeZee ale jakoś tak....nie jestem przekonana. Za to zegarki, które teraz weszły są MEGA! Ten akurat jako pierwszy wpadł mi w oko ;)

      Usuń