poniedziałek, 27 maja 2013

Nie zapominajmy o włosach!:)

Jako, że stosuję mnóstwo odżywek do moich wiecznie suchych i zniszczonych farbowaniem oraz stylizacją włosów wydaje mi się, że mogę się wypowiedzieć na temat jakości (i moim zdaniem skuteczności bądź też nieskuteczności) preparatów mających poprawić kondycję naszych włosów.
Na początku chciałabym wypowiedzieć się na temat : 

Pantene Pro-V, Color Therapy, 3 Minutes Miracle Serum


Generalne założenie tego preparatu? Regeneracja naszych włosów w ciągu trzech minut.
Efekt? Baaaaaaardzo marny!
Co prawda cena wynosi ok 18 zł za opakowanie (3x15ml) - co może być kuszące, jednak moim zdaniem to i tak o wiele za dużo jeśli mam to przełożyć na działanie tego produktu.
Mimo iż tubka jest bardzo łatwa w użyciu (wystarczy przekręcić "ogonek" znajdujący się na dole opakowania i urwać go) to jedna starcza (a raczej powinna) tylko na jedno mycie.
Podczas samego mycia efekt może być zadowalający - włosy wydają się gładkie i łatwe do rozczesania palcami... koszmar zaczyna się dopiero po spłukaniu preparatu i wstępnym przesuszeniu włosów.
Włosy okropnie się plączą, w moim przypadku wypadają garściami !! Nie da się ich rozczesać i są strasznie suche - o wiele bardziej wysuszone niż przed nałożeniem produktu!
Generalnie- jestem na NIE!  Nie polecam, nie działa, mało wydajne i moim zdaniem niszczy włosy!
Zużyłam dwa opakowania (tj. 6 tubeczek), zostało mi jeszcze jedno i muszę się bardzo poważnie zastanowić czy znowu zaryzykować utratę połowy włosów. Jak na razie - czeka na swoją kolej.



Następnym produktem, na temat którego chciałabym się wypowiedzieć jest:

                                                      Wella Pro Series, Moisture Conditioner
                                                       (Odżywka nawilżająca do włosów)



Jakie jest założenie producenta produktu? 
"Zastosowane w odżywkach Wella Pro Series Moisture alkohole tłuszczowe, często wykorzystywane w luksusowych kosmetykach nawilżających, pomagają stworzyć na powierzchni włosa warstwę ochronną, która spowalnia proces utraty nawilżenia a także nadmiernego chłonięcia wilgoci. Dzięki temu włosy są gładkie, nawilżone i lśniące. Odpowiednio nawilża i wygładza włosy, doskonale przygotowując je do stylizacji. "


Brzmi ciekawie i jest bardzo ciekawie! :) Jest to najlepsza odżywka jaką do tej pory udało mi się znaleźć ! 
Jej cena to ok. 16 zł za 500ml! Więc jest naprawdę tania! (a jeśli ktoś uważa inaczej to pozwolę sobie śmiało stwierdzić, że jest z pewnością warta swojej ceny!) :)
Włosy nie tylko podczas mycia, po umyciu ale i do kolejnego mycia są miękkie, puszyste, sypkie i co najważniejsze wyglądają zdrowo! :) Można się pożegnać ze wszystkimi problemami związanymi z rozczesywaniem włosów i plątaniem się ich! :) 


Porównując oba produkty śmiało mogę stwierdzić, że bezapelacyjnie wygrywa  

                                             Wella Pro Series, Moisture Conditioner! 


Oprócz tego, że jest tańsza to i jej opakowanie starcza na wiele dłużej. Działania nawet nie będę porównywać - bo doprawdy nie ma w ogóle porównania!


Działanie Odżywki oceniam na  8 pkt. (liczę, że istnieje coś jeszcze lepszego:) )
Serum otrzymuje tylko 1 pkt. ( tylko i wyłącznie za opakowanie, które jest bardzo pomysłowe i łatwe w obsłudze).



Odżywkę zakupiłam również z szamponem, jednak jego nie miałam okazji jeszcze używać :) - Czeka z utęsknieniem na swoją kolej. Jeśli jest równie dobry jak odżywka to z pewnością zagości w mojej łazience na dłuuużej;)


A Wy polecacie jakieś odżywki do włosów?:))

5 komentarzy:

  1. odżywki to mój największy ból. używałam chyba wszystkich możliwych. i najgorsze były Dove i Elseve. w miarę niezłe Gliss Kur i Pantene. teraz używam odżywki Isana, maski Alterra i niezmiennie od trzech lat mgiełki Radical i ona chyba jest najlepsza z tego wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak popieram komentarz wyżej, Radical jest naprawdę dobry
    !:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam dłuższy czas szamponu i odżywki Wella z tym, że do farbowanych i rzeczywiście byłam zadowolona + raz w tyg. maska ( też Wella). Teraz używam 2w1 Szampon z odżywką Timotei i w sumie całkiem fajnie sobie radzi i oszczędza czas :P
    Pozdrawiam, kobitki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja przede wszystkim chciałabym Ci polecić bloga anwen.pl jest on w całości poświęcony pielęgnacji włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamiast odżywek lepsze są maski :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń