poniedziałek, 13 maja 2013

Od czegoś trzeba zacząć ;)

Cześć, cześć! :D Jako kulturalne dziewczynki postanowiłyśmy się na początek przedstawić;P (oczywiście 'kultura' to rzecz baaardzo względna;P).
A więc tak jak już to można zauważyć w nagłówku naszej strony :
Jest nas dwie:).
Paulina i Paulina :) Jedna aktualnie walczy z maturą, a druga o przejście do kolejnej klasy;) Jestem tą drugą, widać walka o przetrwanie w szkole jest mniej czasochłonna niż walka z maturą. (albo nasze zaangażowanie w sprawę świadczy o tym, która walkę wygra - OBY NIE! :) )
Paulinę maturzystkę chciałabym w przyszłości nazywać Panią Prawnik, a siebie Panią Pedagog. Zobaczymy, ile wyjdzie z naszych marzeń:)
Przyjaźnimy się od zerówki... czyli prawie 13 lat! :) (ja nie wiem, jak ja z nią wytrzymuję:))
Na blogu będziemy umieszczać....wszystko i nic :) Sami zobaczycie:)
Serdecznie pozdrawiamy i uprzedzamy przed skutkami ubocznymi czytania (szczególnie moich) wypocin.
A na początek naszej zabawy może się pokażemy :D
Oto "Studentka" - zdjęcie typu : "chyba o czymś zapomniałam... powinnam teraz się uczyć na jakąś maturę?" ;)
A to ja :) mam nadzieję, że już niedługo "Pani Pedagog" :) Również zdjęcie typu : Ona myśli, więc ja się pouśmiecham i spróbuję zrobić dobre wrażenie...


Powiedzmy, że to jest post numer "0"! Ale oczekujcie już niedługo naszego pierwszego posta!  Jestem fanką wszystkiego, co jest związane z włosami, więc szykujcie się na jakąś małą recenzję! Pozdrawiam! :)

3 komentarze:

  1. no gratuluję dziewczyny i życzę powodzenia!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. pozytywnie nastawione do życia dziewczyny :)

    to lubię!

    z przyjemnością będę podglądał :3

    OdpowiedzUsuń